▪️ *کتّے کی دس صفات* ▪️
ﺣﻀﺮﺕ ﺣﺴﻦ ﺑﺼﺮﯼؒ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ .
ﮐﺘﮯ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ دسﺻﻔﺎﺕ ﺍﯾﺴﯽ ﮨﯿﮟ ﮐﮯ ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﺻﻔﺖ ﺑﮭﯽ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ وه بزرگی تک پہنچ جاتا ہے۔
1) ﮐﺘﮯ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﻗﻨﺎﻋﺖ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ، ﺟﻮ ﻣﻞ ﺟﺎﺋﮯ ﺍﺳﯽ ﭘﺮ ﻗﻨﺎﻋﺖ ﮐﺮ ﻟﯿﺘﺎ ﮨﮯ، ﺭﺍﺿﯽ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﯾﮧ ﻗﺎﻧﻌﯿﻦ ﺍﻭﺭ ﺻﺎﺑﺮﯾﻦ ﮐﯽ ﻋﻼﻣﺖ ﮨﮯ .
2) ﮐﺘﺎ ﺍﮐﺜﺮ ﺑﮭﻮﮐﺎ ﺭﮨﺘﺎ ﮨﮯ ﯾﮧ ﺻﺎﻟﺤﯿﻦ ﮐﯽ ﻋﻼﻣﺖ ﮨﮯ .
3) ﮐﻮﺋﯽ ﺩﻭﺳﺮﺍ ﮐﺘﺎ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺯﻭﺭ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﻏﺎﻟﺐ ﺁﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﯾﮧ ﺍﭘﻨﯽ ﺟﮕﮧ ﭼﮭﻮﮌ ﮐﺮ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﺟﮕﮧ ﭼﻼ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﯾﮧ ﺭﺍﺿﻌﯿﻦ ﮐﯽ ﻋﻼﻣﺖ ﮨﮯ .
4) ﺍﺳﮑﺎ ﻣﺎﻟﮏ ﺍﺳﮯ ﻣﺎﺭﮮ ﺑﮭﯽ ﺗﻮ ﺍﺳﮯ ﭼﮭﻮﮌ ﮐﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﺟﺎﺗﺎ ﯾﮧ ﺻﺎﺩﻗﯿﻦ ﮐﯽ ﻋﻼﻣﺖ ﮨﮯ .
5) ﺍﮔﺮ ﺍﺳﮑﺎ ﻣﺎﻟﮏ ﮐﮭﺎﻧﺎ ﮐﮭﺎ ﺭﮨﺎ ﮨﻮ ﺗﻮ ﯾﮧ ﺑﺎﻭﺟﻮﺩ ﻗﻮﺕ ﺍﻭﺭ ﻃﺎﻗﺖ ﮐﮯ ﺍﺱ ﺳﮯ ﮐﮭﺎﻧﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﭼﮭﯿﻨﺘﺎ، ﺩﻭﺭ ﺳﮯ ﺑﯿﭩﮫ ﮐﺮ ﮨﯽ ﺩﯾﮑﮭﺘﺎ ﺭﮨﺘﺎ ﮨﮯ ﯾﮧ ﻣﺴﮑﯿﻦ ﮐﯽ ﻋﻼﻣﺖ ﮨﮯ .
6) ﺟﺐ ﻣﺎﻟﮏ ﺍﭘﻨﮯ ﮔﮭﺮ ﻣﯿﮟ ﮨﻮ ﺗﻮ ﯾﮧ ﺩﻭﺭ ﺟﻮﺗﮯ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﺑﯿﭩﮫ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ، ﺍﺩﻧﯽٰ ﺟﮕﮧ ﭘﺮ ﺭﺍﺿﯽ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ، ﯾﮧ ﻣﺘﻮﻓﻘﯿﻦ ﮐﯽ ﻋﻼﻣﺖ ﮨﮯ .
7) ﺍﮔﺮ ﺍﺳﮑﺎ ﻣﺎﻟﮏ ﺍﺳﮯ ﻣﺎﺭﮮ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﺗﮭﻮﮌﯼ ﺩﯾﺮ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﭼﻼ ﺟﺎﺋﮯ، ﭘﮭﺮ ﻣﺎﻟﮏ ﺍﺳﮯ ﺩﻭﺑﺎﺭﮦ ﭨﮑﮍﺍ ﮈﺍﻝ ﺩﮮ، ﺗﻮ ﯾﮧ ﺩﻭﺑﺎﺭﮦ ﺁ ﮐﺮ ﮐﮭﺎ ﻟﯿﺘﺎ ﮨﮯ ﻧﺎﺭﺍﺽ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﺎ، ﯾﮧ ﺧﺎﺷﻌﯿﻦ ﮐﯽ ﻋﻼﻣﺖ ﮨﮯ۔
8) ﺩﻧﯿﺎ ﻣﯿﮟ ﺭﮨﻨﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺍﺳﮑﺎ ﺍﭘﻨﺎ ﮐﻮﺋﯽ ﮔﮭﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﺎ، ﯾﮧ ﻣﺘﻮﮐﻠﯿﻦ ﮐﯽ ﻋﻼﻣﺖ ﮨﮯ .
9) ﺭﺍﺕ ﮐﻮ ﯾﮧ ﺑﮩﺖ ﮐﻢ ﺳﻮﺗﺎ ﮨﮯ، ﯾﮧ ﻣﺤﺒﯿﻦ ﮐﯽ ﻋﻼﻣﺖ ﮨﮯ .
10) ﺟﺐ ﻣﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﺳﮑﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﻣﯿﺮﺍﺙ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﯽ، ﯾﮧ ﺯﺍﮨﺪﯾﻦ ﮐﯽ ﻋﻼﻣﺖ ﮨﮯ ...
اس تحریر کا حوالہ مطلوب ھے!!
••• *باسمہ تعالی* •••
*الجواب وبہ التوفیق:*
اس معنی کی ایک بات حضرت حسن بصریؒ کی جانب منسوب ملتی ھے کہ فقیر میں یہ دس خصلتیں ہونی چاہیئں :
🔰 شؔیخ تلسمانیؒ نے " نفح الطیب " میں یہ بات _شیخ ابو عبدﷲ راعی شمس الدین محمد بن اسماعیل اندلسی غرناطیؒ_ کے حالات میں ذکر کی ھے؛ لیکن حضرت حسن بصری کا یہ مقولہ ہو حتمی نہیں ھے:
🔲 *نفح الطیب کی عبارت*
ومن فوائد الراعي في باب العلم من شرحه علي الالفية: في الكلب عشر خصال محمودة، ينبغي ان تكون في كل فقير،
1) لايزال جائعا وهو من دأب الصالحين.
2) لا يكون له موضع يعرف به وذلك من علامات المتوكلين.
3) ولا لاينام من الليل الا قليلا،وذلك من صفات المحبين.
4) واذا مات لايكون له ميراث،وذلك من اخلاق الزاهدين.
5) و لايهجر صاحبه وإن جافاه وطرده، وذلك من شيم المريدين.
6) و يرضى من الدنيا بادنى يسير،وذلك من إشارة القانعين.
7) وإذا غُلب عن مكانه، تركه وانصرف الي غيره، وذلك من علامة المتواضعين
8) و اذا ضُرب وطُرد ثم دعي، اجاب،وذلك من اخلاق الخاشعين.
9) و اذا حضر شئ من الاكل وقف ينظر من بعيد،وذلك من اخلاق المساكين.
10) و اذا رحل، لا يرحل معه بشئ ،وذلك من صفات المتجردين. انتهي بمعناه.
وقد نسبه للحسن البصري .
• المصدر: نفح الطيب من غصن الأندلس الطيب
• المؤلف: الشيخ احمد بن محمد المقري التلسمانيؒ
• المجلد: 2
• الصفحة: 698
• الرقم: 306
• الطبع: دار صادر، بيروت، لبنان.
⚠️ ( نوٹ )
یہ خصلت کہ جب مرے تو اسکی میراث نہ ہونی چاہئے یہ زاہدین کی علامت ھے یہ بات کسی حدیث کا خلاصہ نہیں جبکہ حدیث میں تو وراثت چھوڑنے کی ترغیب وارد ھے:
💠 إنَّكَ أنْ تَذَرَ ذُرِّيَّتَكَ أغْنِيَاءَ، خَيْرٌ مِن أنْ تَذَرَهُمْ عَالَةً يَتَكَفَّفُونَ النَّاسَ.
ترجمہ: اپنی ذریت و اولاد کو مالدار چھوڑنا بہتر ھے کہ ان کو غریب و نادار چھوڑا جائے ,
٭ المصدر: صحيح البخاري
٭ المجلد: 1
٭ الصفحة: 1070
٭ الرقم: 3936
٭ الطبع: الطاف اينڈ سنز، کراچی، پاکستان.
والله تعالي اعلم
✍🏻... كتبه: *محمد عدنان وقار صؔديقي*
9 نومبر: 2020 ء
No comments:
Post a Comment